- przygotowywanie ofert - wycieczki, programy imprez, tworzenie programów;- praca z programem rezerwacyjnym Merlin oraz Bluevendo;- obsługa klienta przez telefon przez telefon i przez maila oraz popularne komunikatory typu Whatsapp, messenger; - obsługa klienta w biurze;- przegląd popularnych stron internetowych związanych z trendami w turystyce;- przyjmowanie rezerwacji wstępnych od klientów drogą mailową, telefoniczną oraz osobiście w biurze;- praca przy komputerze;- obsługa drukarki, skanu; - codzienny kontakt z przełożonym (telefoniczny lub mailowy w celu omówienia dnia pracy);- uczestniczenie w szkoleniach
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:wykształcenie min. średnie lub wyższe, zamiłowanie do podróży, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość geografii świata, dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i chęć do nauki, wysoka kultura osobista, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym/dobrym