Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Toruń
Zadania:
  • Redagowanie i publikowanie postów w social media
  • Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
  • Realizacja krótkich filmów
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
  • Moderowanie komentarzy
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

oferta pracy
  • 24/03/2025

Specjalista ds. Marketingu i Mediów Społecznościowych

Klient portalu Praca.pl

Toruń

Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów Planowanie i realizacja kampanii marketingowych Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych...

oferta pracy
  • 22/03/2025

Specjalista ds. Social Media i Marketingu

Grupa Pascal

Toruń

Co będziesz robić? Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne Monitorować i analizować trendy rynkowe Budować relacje z klientami i dbać o ich zaangażowanie Moderować komentarze i...