INTERHANDLER Sp. z o.o. jest  wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Aktualnie firma poszukuje osób do pracy na stanowisku:
                                     Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji
                           Miejsce pracy: Toruń
                                                                - Realizacja działań marketingowych zgodnie ze strategią firmy.
 - Tworzenie i publikacja materiałów promocyjnych w kanałach online i offline (posty, banery, broszury, landing pages).
 - Zarządzanie stroną internetową oraz firmowymi profilami w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram).
 - Organizacja akcji promocyjnych i kampanii wizerunkowych wspierających sprzedaż.
 
                                                     - Praktyczna znajomość marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
 - Dobra znajomość pakietu MS Office.
 - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
 
- Znajomość narzędzi Google (Analytics, Ads, Search Console).
 - Umiejętność pracy w programach graficznych (Photoshop, Canva, Illustrator).
 - Doświadczenie w fotografii produktowej lub przygotowaniu materiałów wizualnych.
 - Doświadczenie w marketingu B2B lub w branży technicznej.
 - Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, komunikacji lub zarządzania.
 
                                                    - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
 - Konkurencyjne wynagrodzenie.
 - Dofinansowanie do karty Multisport.
 - Prywatną opiekę medyczną Medicover.
 - Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
 - Karty okolicznościowe i jubileuszowe.