Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Specjalista do spraw organizacji inwestycji i rozwoju sprzedaży
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/24/1666
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta inwestycyjnego, obsługa firm wykonawczych realizujących inwestycje na terenie Polski, sprzedaż produktów wyposażenia wnętrz i przestrzeni publicznych, proponowanie całościowych usług wraz z projektowaniem, wytyczeniem miejsc dla danych produktów, tworzenie prezentacji, współpraca z architektami, prezentacja produktów podczas spotkań warsztatowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

umiejętność zrozumienia potrzeb, organizacji, szukania rozwiązań

Miejsce pracy:

Toruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Podobne oferty

oferta pracy
  • 16/04/2025

Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT

m-PLAY

Toruń

Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów...

oferta pracy
  • 10/04/2025

Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

OPTIMO Sp. z o.o.

Toruń

Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40%...

oferta pracy
  • 06/04/2025

Doradca Klienta Biznesowego / Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT

m-PLAY

Toruń

Zakres obowiązków Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT Realizacja celów...