Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: praca w zespole
Uprawnienia: dobra obsługa komputera
Uprawnienia: komunikatywność
Wymagane wykształcenie: - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie bibliotekoznawstwa oraz przygotowanie pedagogiczne lub, - wykształcenie wyższe magisterskie na innym kierunku niż bibliotekoznawstwo i studia podyplomowe z zakresu bibliotekoznawstwa oraz przygotowanie pedagogiczne.Wymagania niezbędne:- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,- biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu biurowego,- dyspozycyjność.Wymagania dodatkowe:- znajomości zagadnień z psychologii i pedagogiki,- podstawowa znajomość języków informacyjno-wyszukiwawczych,- umiejętność pracy w dowolnym systemie bibliotecznym.Pełna treść ogłoszenia: https://www.bptorun.edu.pl/bip/89
Toruń
Nie dotyczy
5 153 PLN
dwie zmiany, praca w godz: 8:00-15:00 i 12:15-19:15 oraz dyżury w soboty: 8:15-15:15 zgodnie z harmonogramemInna umowa: zgodna z Kartą NauczycielaInformacje o warunkach pracy na danym stanowisku: praca przy komputerze w wymiarzepowyżej 4 godzin dziennie.Miejsce wykonywania pracy: Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej wToruniu, ul. gen. J. H. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń, budynek z windą.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Klient portalu Praca.pl
Toruń
Realizacja zajęć teoretycznych oraz praktycznych. Pozytywne podejście oraz chęć do pracy z dorosłymi. Umiejętność komunikacji i nawiązywania relacji. Co najmniej dwuletnie doświadczenie w danej dziedzinie. Wykształcenie co najmniej średnie.
Klient portalu Praca.pl
Toruń
Prowadzenie teoretycznych i praktycznych zajęć z języka migowego. Minimum dwa lata doświadczenia w edukacji. Wykształcenie średnie lub wyższe. Zaangażowanie i umiejętności interpersonalne.
Klient portalu Praca.pl
Toruń
Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych w dziedzinie stomatologii. Poszukiwane cechy: pozytywne nastawienie, zaangażowanie, sumienność oraz łatwość w komunikacji i nawiązywaniu kontaktów. Minimalne dwuletnie doświadczenie zawodowe oraz...