Ogłoszenie numer: 9943333, z dnia 2025-06-03

Klient portalu Praca.pl

Asystentka / Asystent ds. Administracyjno-Organizacyjnych

Miejsce pracy: Piechcin

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie zadań administracyjnych oraz koordynacja pracy biura dyrekcji
  • Zarządzanie kalendarzem, przygotowywanie korespondencji i dokumentów
  • Tworzenie raportów, prezentacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Kontrola budżetu, rozliczanie delegacji i faktur
  • Organizacja spotkań, wydarzeń firmowych i wyjazdów służbowych
  • Współpraca z innymi działami i wsparcie w realizacji projektów komunikacyjnych

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym lub asystenckim
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint); mile widziana znajomość SAP
  • Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, interpersonalne i analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pakiet opieki medycznej oraz karta sportowa
  • Dostęp do programów rozwoju, szkoleń i dofinansowanie nauki języka angielskiego
  • Fundusz pracowniczy oraz dofinansowanie wypoczynku
  • Nowoczesne narzędzia pracy i środowisko międzynarodowe
  • Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
  • Dodatkowy dzień wolny 4 grudnia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

oferta pracy
  • 02/06/2025

Asystentka / Asystent Dyrektora Zakładu

Holcim Polska S.A

Piechcin

Zadania, które na Ciebie czekają: Wykonywanie prac administracyjnych oraz organizacyjnych. Koordynacja czynności związanych z funkcjonowaniem biura dyrektora - zarządzanie kalendarzem, obsługa korespondencji itp. Przygotowanie dokumentów, pism, prezentacji,...

oferta pracy
  • 10/05/2025

Administrator / Asystent ds. Wsparcia Zarządu

Klient portalu Praca.pl

Toruń

Zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową, w tym archiwizacja i organizacja. Tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na angielski i odwrotnie. Współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów oraz kontakt z zagranicznymi...